شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

زیرساخت مجدد اطلاعیه صادر کرد

مخابرات غوغا سالاری نکند

زيرساخت

سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳:۰۰


در حالی که شرکت مخابرات ایران در صورت بدهی مشترکان، ارتباط آنها را قطع می کند نباید انتظار داشته باشد در صورت عدم پرداخت بدهی های خود به دولت و بیت المال کشور، ارتباطش حفظ شود.<BR>

وایمکس نیوز - به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت، متاسفانه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران سعی کرده است در یک واکنش کاملا عجولانه و احساسی موضوع را به نحو دیگری منعکس کند که البته قابل انتظار هم بود. لیکن جایگاه شرکت ارتباطات زیر ساخت به عنوان یک شرکت حاکمیتی بالاتر از موارد مطروحه در اطلاعیه شرکت مخابرات ایران است.
لازم به ذکر است کسب سود شرکت مخابرات ایران با استفاده از امکانات زیر ساخت بوده است که باید هزینه های آن را پرداخت کند.
قطعا بخش خصوصی نمی تواند به بهانه خصوصی شدن از پرداخت درآمدهای دولت طفره برود و با فرافکنی و غوغا سالاری، سهم بیت المال کشور را پرداخت نکند.
تنها بابت یک مورد بدهی، این شرکت طی نامه ای در تاریخ 6/2/90 میزان بدهی شرکت مخابرات ایران بابت استفاده از پهنای باند اینترنت به این شرکت اعلام کرده و در این نامه تاکید شده که اگر این بدهی ها پرداخت نشود، امکانات مورد اشاره قطع خواهد شد.
لازم به ذکر است در صورت خودداری شرکت مخابرات ایران از پرداخت بدهی ها و عقد قرارداد، ارتباطات پهنای باند شرکت مخابرات ایران در سطح کشور به تدریج قطع خواهد شد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو